Ügyintézés telefonon

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:

  • Számlák, egyenleg megtekintése
  • Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
  • Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
  • Fizetési mód változtatása
  • Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
  • Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
  • Bankkártyás fizetés

Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.


Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. május 25-e 16 órától 2018. május 28-a  8 óráig informatikai rendszereink karbantartása miatt az online ügyfélszolgálat, az „Irjon nekünk”elektronikus csatorna valamint az Internetes időpont foglalás nem lesz elérhető egyebekben a honlapunkon megtalálható Munkatérkép sem tekinthető meg.

Műszaki hibabejelentését telefonos ügyfélszolgálatunk 0-24 óráig fogadja a 06(1) 700-7000-as telefonszám 1-es menüpontja alatt.

A fenti időszakban elektronikus leveleket sem tud társaságunk fogadni.  

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

FŐTÁV Zrt.

Menürendszer

 

A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
 

Várható ügyfélforgalom

Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)

Műszaki hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.

Egyéb ügyben

  • hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
  • csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
  • pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.

Galéria