Ügyintézés telefonon

Hamarosan érkeznek az elszámoló számlák

Tisztelt Ügyfeleink!

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a FŐTÁV Zrt. ügyfélszolgálatain június hónap végéig az éves Elszámoló számlákkal kapcsolatos ügyfélmegkeresések miatt jelentős forgalomnövekedés várható, amely a telefonos ügyfélszolgálaton és a személyes ügyfélszolgálati irodákban is hosszabb várakozási időt eredményez.

Ezúton is kérjük, és köszönjük a türelmüket.

Értesítjük Ügyfeleinket, hogy az Elszámoló számlák kézbesítése az I-XI. kerületi díjfizetők részére május 24-én, a XIII-XXII. kerületi díjfizetők részére május 31-én kezdődik.

Tájékoztatjuk továbbá Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:

  • Számlák, egyenleg megtekintése
  • Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
  • Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
  • Fizetési mód változtatása
  • Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
  • Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
  • Bankkártyás fizetés

Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.

Menürendszer

A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
 

Várható ügyfélforgalom

Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)

Műszaki hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.

Egyéb ügyben

  • hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
  • csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
  • pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.

Galéria