Óvintézkedések a FŐTÁV Zrt. ügyfélszolgálatain

A FŐTÁV Zrt. ezúton tájékoztatja fogyasztóit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése miatt a nyitva tartó személyes ügyfélszolgálati irodájában óvintézkedéseket vezetett be.

A társaság a saját üzemeltetésű személyes ügyfélszolgálati irodájának (Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda, XI. Barázda utca 20-30) bejáratainál az ügyfelek által használható kézfertőtlenítő szereket helyezett ki, amelyeket az ügyintézés előtt és után is igénybe vehetnek az irodákba látogatók.

A FŐTÁV Zrt. egyben arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban, amennyiben lehetséges a telefonos (06-1-700-7000) vagy az online (http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/ugyintezes-interneten/) ügyfélszolgálati lehetőségeket használják.

A FŐTÁV Zrt. folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.

Köszönjük ügyfeleink együttműködését, az esetleges kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

Budapest, 2020. március 11.

 

FŐTÁV Zrt.