Ügyfélszolgálati irodák működésének felfüggesztése

A FŐTÁV Zrt. ezúton tájékoztatja fogyasztóit, hogy a koronavírus magyarországi terjedése miatt a társaság 2020. március 16-tól a Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda kivételével (1116 Budapest, Barázda utca 20-30.) ügyfélszolgálati irodáiban szünetelteti a személyes ügyintézést. Az intézkedés visszavonásig érvényes.

Az elkövetkező időszakban a FŐTÁV Zrt. ügyfelei ügyeiket az online ügyfélszolgálati felületen (http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/ugyintezes-interneten/) tudják intézni, ahol a számlázással, a pénzügyekkel, az adatok változásával, a műszaki ügyekkel kapcsolatos főbb ügytípusokat lehet rendezni.

Az online felület használata regisztrációhoz kötött.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy bizonyos esetekben az ügyintézési idő megnövekedhet, tekintettel arra, hogy ebben a helyzetben csak alapvető szolgáltatásokat nyújtunk, amelyeket az ÁSZF rögzít. 

Az éjjel-nappal hívható telefonos elérhetőséget (06-1-700-7000) pedig műszaki hibabejelentésre használhatják.

A Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:

 

Hétfő:              8:00-15:00

Kedd:              8:00-15:00

Szerda:           8:00-15:00

Csütörtök:       8:00-15:00

Péntek:           8:00-14:00

 

Köszönjük ügyfeleink együttműködését, a kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

 

Budapest, 2020. március 13.

FŐTÁV Zrt.